اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

معرفی انواع درب ضد سرقت و بهترین تولید کننده این درب ها در ایران

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

۴ بازديد
درب های ضد سرقت علاوه بر ایمنی که ایجاد می کنند دارای ظاهر زیبایی هستند که پاسخگوی تمامی سلایق می باشند. درب های ضد سرقت این قابلیت را دارند که می شود سطح امنیت آن ها را افزایش داد به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم های ضد سرقت را در انواع مختلف می توانیم به روی آن ها نصب کنیم. اما در مکان هایی مانند کارخانه ها و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب درب را به راحتی دارا هستند باید از درب های ضد سرقت با ویژگی های خاص استفاده کرد تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند.
جالب است بدانید که قسمت داخلی لنگه درب ضد سرقت از ورق های فلزی با الیاژ سخت و با مقاومت بسیار بالا استفاده می شود تا نفوذ به داخل منازل را ناممکن کرده و یا به وقفه بیندازد. مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادب را ایجاد کنند.
در وحله اول باید دقت داشته باشد که بخش استراکچر و ساختمان اصلی درب قابل تعویض و تعمیر نیست و نباید تلاش بی برنامه ای برای رفع ایراد در این بخش کند، غیر از این مورد تقریبا تمامی نقاط درب از جمله، لولاها، قفل و مغزی ان و رویه و روکش درب در کنار سیستم دستگیره و چشمی قابلیت تعویض را دارند و در اکثر مواقع با روش های پیش بینی شده، رگلاژ درب ضد سرقت به خوبی انجام می شود.
روزنه و یا چشمی ها یک لنز های کوچکی هستند که در درب های ضد سرقت قرار داده می شوند تا افراد بتوانند پشت درب را مشاهده کنند. از قسمت جلو دارای ۲ قفل مجزای ۳ مرحله ای با مجموع ۶ زبانه و یک زبانه قفل مخفی و ۶ زبانه ثابت در قسمت پشت و سمت لولا می باشند. اما در دربهایی که برای فضای بیرونی ساختمان استفاده می شوند از این گونه چشمی ها استفاده نمی کنند. چشمی های دیجیتالی یا معمولی، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … در درب های ضد سرقت ساختمانی که این گونه درب ها معمولا در فضای بیرونی قرار می گیرند برای اینکه امنیت درب افزایش یابد چشمی ها و نیز در کوب را به روی درب قرار نمی دهند.
گر درب های ضد سرقت قرار است در مکان های مرطوب یا مکان های صنعتی به کار برده شوند، پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد اسید باشند.
 ورق سر تا سری : میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید. قفل های درب ضد سر قت مونو از نظر ایمنی درمقایسه با دو قفل دیگردر سطح پایین تری قرار دارند، درب های ضد سرقتی که از این نوع قفل در ان ها استفاده شده است.
کلیه درب های تولیدی سون درب (www.sevendarb.com) به صورت نایلون حباب دار و کارتن با قابلیت ارسال به سراسر ایران و کشور های منطقه می باشد.درب های تولیدی ما تماما دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند.
این مجموعه به عنوان بهترین فروشگاه درب در تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. درب های ضد سرقت باید به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب شوند برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نیست استفاده کرد.
هم چنین در بین و اطراف این ورقه های فلزی استفاده شده در درب های ضد سرقت با مواد عایقی هم چون پشم سنگ ها پوشانده می شود. قفل های اکترونیکی معمولا امنیتی فرا تر از قفل های مکانیکی دارند و نیز قیمت بالا تری را هم دارند.
از مزایای درب ضد سرقت چینی می توان به به قیمت پایین و مخفی بودن لولای آن اشاره کرد و از معایب آن می توان از وزن پایین و ظاهر نه چندان زیبای آن نام برد. از جمله ی این الارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه ی فشار و یا جا به جایی به روی درب و … بنابراین خرید درب ضد سرقت و تشخیص اصل بودن آن تقریبا کار سختی است. باید دقت کنید که تمامی درب های ضد سرقت در انواع مختلف دارای چهارچوب خاص خود بوده، که در هنگام نصب در محل مورد نظر کار گذاشته میشود و سپس درب ضد سرقت در ان نصب میگردد.
با خرید اینترنتی درب ضد سرقت از فروشگاه های آنلاین میتوانید به راحتی و بدون دردسر به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. همین موضوع تولید کنندگان را همواره بر آن داشته تا مطابق با نیاز انسان ها محصولات خود را به روز کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.