آرشیو اردیبهشت ماه 1401

معرفی انواع درب ضد سرقت و بهترین تولید کننده این درب ها در ایران

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

۴ بازديد
درب های ضد سرقت علاوه بر ایمنی که ایجاد می کنند دارای ظاهر زیبایی هستند که پاسخگوی تمامی سلایق می باشند. درب های ضد سرقت این قابلیت را دارند که می شود سطح امنیت آن ها را افزایش داد به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم های ضد سرقت را در انواع مختلف می توانیم به روی آن ها نصب کنیم. اما در مکان هایی مانند کارخانه ها و کارگاه های خارج از شهر که سارقین امکان تخریب درب را به راحتی دارا هستند باید از درب های ضد سرقت با ویژگی های خاص استفاده کرد تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند.
جالب است بدانید که قسمت داخلی لنگه درب ضد سرقت از ورق های فلزی با الیاژ سخت و با مقاومت بسیار بالا استفاده می شود تا نفوذ به داخل منازل را ناممکن کرده و یا به وقفه بیندازد. مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادب را ایجاد کنند.
در وحله اول باید دقت داشته باشد که بخش استراکچر و ساختمان اصلی درب قابل تعویض و تعمیر نیست و نباید تلاش بی برنامه ای برای رفع ایراد در این بخش کند، غیر از این مورد تقریبا تمامی نقاط درب از جمله، لولاها، قفل و مغزی ان و رویه و روکش درب در کنار سیستم دستگیره و چشمی قابلیت تعویض را دارند و در اکثر مواقع با روش های پیش بینی شده، رگلاژ درب ضد سرقت به خوبی انجام می شود.
روزنه و یا چشمی ها یک لنز های کوچکی هستند که در درب های ضد سرقت قرار داده می شوند تا افراد بتوانند پشت درب را مشاهده کنند. از قسمت جلو دارای ۲ قفل مجزای ۳ مرحله ای با مجموع ۶ زبانه و یک زبانه قفل مخفی و ۶ زبانه ثابت در قسمت پشت و سمت لولا می باشند. اما در دربهایی که برای فضای بیرونی ساختمان استفاده می شوند از این گونه چشمی ها استفاده نمی کنند. چشمی های دیجیتالی یا معمولی، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … در درب های ضد سرقت ساختمانی که این گونه درب ها معمولا در فضای بیرونی قرار می گیرند برای اینکه امنیت درب افزایش یابد چشمی ها و نیز در کوب را به روی درب قرار نمی دهند.
گر درب های ضد سرقت قرار است در مکان های مرطوب یا مکان های صنعتی به کار برده شوند، پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد اسید باشند.
 ورق سر تا سری : میان دو رویه درب ضد سرقت باید ورق سر تا سری فولادی قرار داشته باشد و تهی از ورق یا حتی هر چیز دیگری به غیر از ورق پر نشده باشد زیرا ورق سر تا سری بین دو رویه از اصلی ترین موارد در درب ضد سرقت ترک به حساب می آید. قفل های درب ضد سر قت مونو از نظر ایمنی درمقایسه با دو قفل دیگردر سطح پایین تری قرار دارند، درب های ضد سرقتی که از این نوع قفل در ان ها استفاده شده است.
کلیه درب های تولیدی سون درب (www.sevendarb.com) به صورت نایلون حباب دار و کارتن با قابلیت ارسال به سراسر ایران و کشور های منطقه می باشد.درب های تولیدی ما تماما دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند.
این مجموعه به عنوان بهترین فروشگاه درب در تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. درب های ضد سرقت باید به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی های متفاوت انتخاب شوند برای مثال می توان از درب های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نیست استفاده کرد.
هم چنین در بین و اطراف این ورقه های فلزی استفاده شده در درب های ضد سرقت با مواد عایقی هم چون پشم سنگ ها پوشانده می شود. قفل های اکترونیکی معمولا امنیتی فرا تر از قفل های مکانیکی دارند و نیز قیمت بالا تری را هم دارند.
از مزایای درب ضد سرقت چینی می توان به به قیمت پایین و مخفی بودن لولای آن اشاره کرد و از معایب آن می توان از وزن پایین و ظاهر نه چندان زیبای آن نام برد. از جمله ی این الارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه ی فشار و یا جا به جایی به روی درب و … بنابراین خرید درب ضد سرقت و تشخیص اصل بودن آن تقریبا کار سختی است. باید دقت کنید که تمامی درب های ضد سرقت در انواع مختلف دارای چهارچوب خاص خود بوده، که در هنگام نصب در محل مورد نظر کار گذاشته میشود و سپس درب ضد سرقت در ان نصب میگردد.
با خرید اینترنتی درب ضد سرقت از فروشگاه های آنلاین میتوانید به راحتی و بدون دردسر به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. همین موضوع تولید کنندگان را همواره بر آن داشته تا مطابق با نیاز انسان ها محصولات خود را به روز کنند.

تخمین قیمت انواع درب ضد سرقت

۳ بازديد

افزایش قیمت دلار و بالارفتن قیمت این محصولات هم دلیل دیگری برای کاهش استقبال از درب های ترک بود. به تدریج این صنعت به کشورهای دیگر هم وارد شد که یکی از آنها کشور همسایه ما ترکیه بود که تقریبا 5 سال بعد از ایتالیا به جمع تولیدکنندگان درب ضد سرقت افزوده شد. این درها معمولا تک لنگه هستند اما در دولنگه و درب لابی ضد سرقت هم ساخته می شوند.
مدل هایی که طرح روکش آنها به صورت PVC است معمولا کمترین قیمت ها را دارند. شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، درب مورد نظر خود را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت درکو سفارش دهید. درب با ساختار مشابه ترک و طراحی لوکس که این گروه از درب، نه تنها از لحاظ امنیت بسیار مطمئن هستند، بلکه طراحی لوکس و شکیلی دارند. از لحاظ فنی دربهای ضد سرقت اصل ترکیه از کیفیت بالایی برخوردار است ولی اگر بخواهیم مقایسه کنیم با درب ضد سرقت ایرانی باید بدانیم درب ضد سرقت ایرانی در کدام رده کیفی قرار گرفته است چون دربهای ضد سرقت ایرانی از لحاظ کیفیت به 3 رده لوکس - درجه یک - و اکونومی تقسیم بندی میشوند ، که دربهای ضد سرقت ترکیه از لحاظ کیفیت با دربهای ضد سرقت لوکس ایرانی برابری می کند ولی دربهای ترکیه از سری درجه یک ایرانی و اکونومی در رده بالاتری قرار میگیرد .
استحکام چارچوب هم از این لحاظ مهم است که سارقین نتوانند با خم کردن آن به لولاها و یا قفل های در دسترسی پیدا کنند و درب را به سادگی باز نمایند. به تدریج و با توجه به وجود مواد اولیه مورد نیاز در کشور، صنعت تولید این گونه درب ها هم رشد کرد و امروزه تولیدکنندگان بسیار زیادی مشغول تولید درب های ضد سرقت هستند که بخشی از آنها از کیفیت مناسبی هم برخوردار هستند.
درب های ضد سرقت ایرانی تقریبا در همه جا در دسترس خریداران هستند و هر کس که قصد خرید یک درب خوب را دارند تنها کافی است مرورگر اینترنت خود را باز کند و به دنبال خرید این محصول جستجو کند. اینکه کدام گزینه و چه نوع درب ضد سرقتی میتواند گزینه ی بهتری برای خرید باشد منوط به بررسی شرایط خریدار و همچنین بودجه ی تخصیص یافته برای خرید درب ایمنی میباشد. درب ضد سرقت دارای انواع و اقسام مختلفی است. درب های ضد سرقت بر اساس کشور سازنده به درب های ایرانی، ترک و چینی تقسیم می شوند. درب ضد سرقت فلزی یکی از انواع درب موجود در بازار کشور است که هواداران پروپاقرص خود را دارد. لازم به ذکر است قیمت آنها براساس متریال و ابعاد درب ضد سرقت اصل، متفاوت می باشد.
 به همین منظور برای خرید درب ضد سرقت در تهران لازم نیست دونه دونه مغازه ها و فروشگاه ها رو مراجعه کنید. اگر قصد خرید این گونه درب ها را دارید به سایت فروشگاهی درب ضد سرقت سون درب مراجعه نمایید.
به دلیل بازار پر سود فروش درب ضد سرقت متاسفانه افراد سودجوی زیادی در این بازار وارد شده و اقدام به فروش درب ضد سرقت تقلبی و کم کیفیت و در برخی موارد بی کیفیت می کنند. دومین عامل موثر بر روی قیمت درب ضد سرقت، ابعاد آن است. مثلا با تقویت ورق داخلی استراکچر و یا آهن کشی داخل درب ضد سرقت می توانیم کیفیت آن را بالاتر ببریم یا با تقویت و یا تعویض قفل درب ضد سرقت مثلا تبدیل قفل لوله ای به گاو صندوقی و یا قفل مولتی می توانیم کیفیت درب ضد سرقت را بالاتر ببندیم و یا اینکه با افزایش قطر رویه و رویه با چگالی حجمی بیشتر مقاومت درب را افزایش خواهیم داد.
به طور معمول یک ورق فولادی درون این درها قرار گرفته است که امکان شکستن آنها و ورود از این طریق را از بین می برد. البته به طور معمول و برای آپارتمان های معمولی که درون شهر هستند و سارقین نمی توانند برای ورود به آنها سروصدای زیادی ایجاد کنند همان ورق 8 میلیمتری هم برای حفاظت کافی است.
برخی از سازندگان ایرانی از یراق آلات ایرانی هم برای ساخت درهای خود استفاده می کنند که در کاهش قیمت آنها موثر است. 
قیمت درب ضد سرقت از نوع ترک نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت بالاتر است ولی با این وجود مورد توجه بسیاری از افراد هستند. توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترک در داخل این کشور معمولاً 108×212 سانتی متر است که بازشو مفید درب 90×205 سانتی متر می باشد. بنابراین در خرید این درب ها می بایست دقت لازم صورت پذیرد تا گرفتار فروشندگان نااهل نشویم. درب های ضد سرقت خوب ایرانی زیاد هستند و اگر شما بتوانید یک جنس اصل را در بازار خریداری کنید قطعا از خرید خود راضی خواهید بود؛ بقیه کار می شود این که ببنید چقدر می خواهید در این زمینه هزینه کنید و درب متناسب با بودجه خود پیدا کنید و بعد بروید سر ظاهر و طرح و رنگ درب.

علت تفاوت قیمت انواع درب ضد سرقت

۳ بازديد
درب ضد سرقت یکی از اجزای امنیتی برای منازل و ساختمان هاست که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است و از مواردی است که وقتی خریداری میکنید ، باید همه یراق آلات آن همراه درب باشد که یا همراه با درب بسته بندی می شوند یا باید به صورت جداگانه از فروشندگان تحویل بگیرید.
 زیر سازی باید از فلز یا قطعات چوبی مستطیلی (زاویه دار) که در برابر خطرات مختلف طبیعت مانند حشره، قارچ و پوسیدگی مقاوم هستند باشد. برای مقاوم سازی و جلوگیری از نفوذ به داخل ساختمان، معمولا داخل لنگه این درب از ورق فلزی مقاوم استفاده میشود. در درب های سبک تر چون درب های چوبی معمولا استفاده از یک یک آرام بند دو زمانه کاملا مناسب خواهد بود. در ساخت برخی دربهای ضد سرقت بر خلاف سایر دربهای چوبی گاهی از عایق صوتی و حرارتی نیز استفاده میشود.
همچنین بد نیست تا درباره تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک در مدل های فلزی و چوبی بیشتر بدانید. در این مقاله سعی داریم شما را خصوصیات انواع یراق آلات لوکس و لاکچری ساختمان مانند چشمی درب هوشمند، دستگیره و قفل های دیجیتال آشنا سازیم. قفل دیجیتال با اثر انگشت، قفل دیجیتال با کارت و قفل دیجیتال رمزدار بخشی از انواع این نوع قفل ها هستند.
  هر چند که اکثر فروشندگان درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان درب های ترک مونتاژ ایران معرفی می کنند، البته در ایران بیشتر درب های ضد سرقت سری اکونومی تولید و سری لوکس ضد سرقت ها از ترکیه وارد ایران می شود، اما در کلاس های یکسان مانند سری اکونومی تولیدات درب ضد سرقت ایران با تولیدات ترکیه از نظر کیفی برابری می کند و اکثر درب های سری لوکس ترکیه که وارد ایران می شود علاوه بر کیفیت ظاهری از ضریب امنیت درب های ضد سرقت نیز برخوردار می باشند.
درب ضد سرقت دارای قفل هایی با استاندارد روزجهانی و بسیار با امنیت تر نسبت به درب های معمولی است. به این مسئله باید توجه داشته باشیم که تولید درب ضد سرقت با طول و عرض مفید بازشو کمتر از ابعاد ذکر شده، برای جابجایی لوازم بزرگ مانند یخچال ساید بای ساید مشکل به وجود خواهد آورد. 
مجموعه سون درب تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد. قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار و تمامی استانداردهای لازم را دارد. 
البته همان طور که گفتیم بیشتر تفاوت قیمت این گونه درب ها مربوط به جنس روکش آن ها است (به ویژه در بین محصولات یک سازنده خاص) و چنین نیست که خرید یک درب ضد سرقت ارزان به معنای کیفیت کمتر و یک درب ضد سرقت لوکس به منزله امنیت بیشتر باشد؛ بلکه تلاش سازندگان ایرانی این است که حتی خریداران جنس های لوکس هم نیاز به خرید جنس های خارجی نداشته باشند و بتوانند یک درب خوب و باکیفیت ایرانی را در منزل یا محل کار خود نصب کنند.
تفاوت دیگر این درب ها با یکدیگر در وزن آن ها است. تفاوت دیگر در ظاهر این گونه درب ها میباشد که چهارچوب درب های ضد سرقت ترک اختلاف سطح بیشتری بین سطح بیرونی چهار چوب و لنگه درب نسبت به نوع چینی خود دارند و همچنین لولا های درب ضد سرقت ترک از قابل مشاهده بوده که در درب های ضد سرقت چینی لولا ها به صورت مخفی میباشد و دیده نمیشود در ضمن لولا ها در درب های ضد سرقت چینی و ترک با یکدیگر متفاوت میباشد.
از دیگر تفاوتها میتوان به مشخصات فنی آنها اشاره نمود. این نوع درب ها در کشور ترکیه تولید می شود و به لحاظ بالا بودن کیفیت، قیمت آن نیز به طبع بالا می باشد .البته نسبت به مدل ایتالیایی خود ارزان تر می باشد.استحکام و دوام بالای درب ضد سرقت ترک باعث شده تا در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم باشد .
این نوع درب ضد سرقت ترک دارای یک پنل ویا اسکلت فولادی ست که ما بین دو ورقه فولادی دیگر قرار می گیرد.وجود پین های فولادی در چند قسمت درب و اتصال آن به چهار چوب باعث شده تا ساختاری غیر قابل نفوذ ایجاد شود.