علت تفاوت قیمت انواع درب ضد سرقت

معرفی انواع درب ضد سرقت و بهترین تولید کننده این درب ها در ایران

علت تفاوت قیمت انواع درب ضد سرقت

۴ بازديد
درب ضد سرقت یکی از اجزای امنیتی برای منازل و ساختمان هاست که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است و از مواردی است که وقتی خریداری میکنید ، باید همه یراق آلات آن همراه درب باشد که یا همراه با درب بسته بندی می شوند یا باید به صورت جداگانه از فروشندگان تحویل بگیرید.
 زیر سازی باید از فلز یا قطعات چوبی مستطیلی (زاویه دار) که در برابر خطرات مختلف طبیعت مانند حشره، قارچ و پوسیدگی مقاوم هستند باشد. برای مقاوم سازی و جلوگیری از نفوذ به داخل ساختمان، معمولا داخل لنگه این درب از ورق فلزی مقاوم استفاده میشود. در درب های سبک تر چون درب های چوبی معمولا استفاده از یک یک آرام بند دو زمانه کاملا مناسب خواهد بود. در ساخت برخی دربهای ضد سرقت بر خلاف سایر دربهای چوبی گاهی از عایق صوتی و حرارتی نیز استفاده میشود.
همچنین بد نیست تا درباره تفاوت درب ضد سرقت ایرانی و ترک در مدل های فلزی و چوبی بیشتر بدانید. در این مقاله سعی داریم شما را خصوصیات انواع یراق آلات لوکس و لاکچری ساختمان مانند چشمی درب هوشمند، دستگیره و قفل های دیجیتال آشنا سازیم. قفل دیجیتال با اثر انگشت، قفل دیجیتال با کارت و قفل دیجیتال رمزدار بخشی از انواع این نوع قفل ها هستند.
  هر چند که اکثر فروشندگان درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان درب های ترک مونتاژ ایران معرفی می کنند، البته در ایران بیشتر درب های ضد سرقت سری اکونومی تولید و سری لوکس ضد سرقت ها از ترکیه وارد ایران می شود، اما در کلاس های یکسان مانند سری اکونومی تولیدات درب ضد سرقت ایران با تولیدات ترکیه از نظر کیفی برابری می کند و اکثر درب های سری لوکس ترکیه که وارد ایران می شود علاوه بر کیفیت ظاهری از ضریب امنیت درب های ضد سرقت نیز برخوردار می باشند.
درب ضد سرقت دارای قفل هایی با استاندارد روزجهانی و بسیار با امنیت تر نسبت به درب های معمولی است. به این مسئله باید توجه داشته باشیم که تولید درب ضد سرقت با طول و عرض مفید بازشو کمتر از ابعاد ذکر شده، برای جابجایی لوازم بزرگ مانند یخچال ساید بای ساید مشکل به وجود خواهد آورد. 
مجموعه سون درب تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد. قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار و تمامی استانداردهای لازم را دارد. 
البته همان طور که گفتیم بیشتر تفاوت قیمت این گونه درب ها مربوط به جنس روکش آن ها است (به ویژه در بین محصولات یک سازنده خاص) و چنین نیست که خرید یک درب ضد سرقت ارزان به معنای کیفیت کمتر و یک درب ضد سرقت لوکس به منزله امنیت بیشتر باشد؛ بلکه تلاش سازندگان ایرانی این است که حتی خریداران جنس های لوکس هم نیاز به خرید جنس های خارجی نداشته باشند و بتوانند یک درب خوب و باکیفیت ایرانی را در منزل یا محل کار خود نصب کنند.
تفاوت دیگر این درب ها با یکدیگر در وزن آن ها است. تفاوت دیگر در ظاهر این گونه درب ها میباشد که چهارچوب درب های ضد سرقت ترک اختلاف سطح بیشتری بین سطح بیرونی چهار چوب و لنگه درب نسبت به نوع چینی خود دارند و همچنین لولا های درب ضد سرقت ترک از قابل مشاهده بوده که در درب های ضد سرقت چینی لولا ها به صورت مخفی میباشد و دیده نمیشود در ضمن لولا ها در درب های ضد سرقت چینی و ترک با یکدیگر متفاوت میباشد.
از دیگر تفاوتها میتوان به مشخصات فنی آنها اشاره نمود. این نوع درب ها در کشور ترکیه تولید می شود و به لحاظ بالا بودن کیفیت، قیمت آن نیز به طبع بالا می باشد .البته نسبت به مدل ایتالیایی خود ارزان تر می باشد.استحکام و دوام بالای درب ضد سرقت ترک باعث شده تا در برابر زلزله و آتش سوزی مقاوم باشد .
این نوع درب ضد سرقت ترک دارای یک پنل ویا اسکلت فولادی ست که ما بین دو ورقه فولادی دیگر قرار می گیرد.وجود پین های فولادی در چند قسمت درب و اتصال آن به چهار چوب باعث شده تا ساختاری غیر قابل نفوذ ایجاد شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.